• head_banner_01

Pigmenti gialli cromati

  • Hermcol Middle Chrome Yellow (Pigment Yellow 34)

    Hermcol Middle Chrome Yellow (Pigment Yellow 34)

    Polvere gialla media, Hè culore luminoso, forte forza di tintura, alta ocultazione.cù una bona fastness di luce è dispersibility.Middle Chrome Yellow Middle Chrome Yellow hè un cromate di piombu monoclinic è principarmenti appiecabile in Paint Industry.Questu hè di alta purezza in ombra è cù un tonu pienu pulitu.Stu Pigmentu offre una megliu solidità à a luce è u clima è hà ancu boni caratteristiche di dispersione.

  • Hermcol Lemon Chrome Yellow (Pigment Yellow 34)

    Hermcol Lemon Chrome Yellow (Pigment Yellow 34)

    Lemon Chrome Yellow hè un pigmentu inorganicu di cromu giallu.Stu pruduttu si prisenta cum'è un polveru giallu di limone è hà una forza di tintura relativa di 95%, è funziona cum'è colorante in pitture è inchiostri. Lemon Chrome Yellow with Lemon powder, Hè culore luminoso, forte forza di tintura, alta ocultazione.cù una bona fastness di luce è dispersibility.Many diversi gradi di stu tipu di pigmentu sò dispunibuli è offrenu tali migliuramentu in pruprietà cum'è una megliu resistenza chimica, diminuite a tendenza à scurisce nantu à l'esposizione, migliurà a intemperia, è cum'è un pruduttu incapsulatu di silice per minimizzà a solubilità di u piombu cuntenutu in u pigmentu.

  • Hermcol Light Chrome Yellow (Pigment Yellow 34)

    Hermcol Light Chrome Yellow (Pigment Yellow 34)

    Chrome Yellow hè un pigmentu giallu naturali fattu di cromate di piombo (II) (PbCrO4).Hè stata prima estratta da u crocoite minerale da u chimicu francese Louis Vauquelin in u 1797. Perchè u pigmentu tende à oxidize è scurisce nantu à l'esposizione à l'aria cù u tempu, è cuntene u piombo, un metale tossicu è pisanti, hè statu largamente rimpiazzatu da un altru. pigmentu, Cadmium Yellow (miscatu cù abbastanza Cadmium Orange per pruduce un culore equivalente à u cromu giallu).I pigmenti di cadmiu per sè stessu sò tossichi ancu da u cuntenutu di cadmiu, è sò stati rimpiazzati cù pigmenti azoichi.Stu pigmentu hà un culore luminoso, cù una forte forza di tintura, un altu putere di ocultazione, una bona solidità di a luce è dispersibilità.