• head_banner_01

Pigmenti per Coil Coatings

  • Hermcol Blue 7090 (Pigment Blue 15:3)

    Hermcol Blue 7090 (Pigment Blue 15:3)

    Nome di u produttu: Hermcol Blue 7090 (PB 15:3)

    CI No: Pigment Blue 15:3

    CAS No: 147-14-8

    N° EINECS : 205-685-1

    Formula Molecular: C32H16CuN8

    Classe di pigmenti: FATALOCIANINA DI RAME

  • Hermcol Yellow H4G (Pigment Yellow 151)

    Hermcol Yellow H4G (Pigment Yellow 151)

    Hermcol Yellow H4G hè un pigmentu giallu d'ombra verdu, cù High Color Strength è eccellente stabilità di u calore, resistenza à a deformazione, bona fastness.Hermcol Yellow H4G mantene una pusizione impurtante in tutta l'industria di pigmenti.

  • Hermcol Orange HL70 (Pigment Orange 36)

    Hermcol Orange HL70 (Pigment Orange 36)

    Hermcol Orange HL70 hè un pigmentu aranciu Benzimidazolone d'ombra rossu cù alta opacità.Offre un'eccellente forza di tintura, resistenza à a luce è a resistenza à u clima in ombra piena è ridutta, è ancu una alta resistenza à u calore in plastica, facendu adattatu per rivestimenti, plastichi è applicazioni di tinta.Hè ancu adattatu per l'OEM è i rivestimenti di l'automobile.

  • Hermcol Yellow 3RLT (Pigment Yellow 110)

    Hermcol Yellow 3RLT (Pigment Yellow 110)

    Hermcol Yellow 3RLT offre sfumature di gialli assai rossi.E boni proprietà di solidità facenu un pigmentu largamente utilizatu. L'industria di a pittura usa spessu u PY110 relativamente debbule cum'è colorante per finiture industriali, in particulare per finiture d'alta qualità.

  • Hermcol Violet RLS (Pigment Violet 23)

    Hermcol Violet RLS (Pigment Violet 23)

    Hermcol Violet RLS hè un pigmentu viola bluastru cù una forza di culore estremamente alta chì u face un pigmentu adattatu cum'è cumpunente di ombrezza.Hermcol Violet RLS mostra ancu un'eccellente resistenza à u calore è e proprietà di solidità di a luce, facendu adattatu per inchiostri è parechje applicazioni di pitture è rivestimenti.

  • Hermcol Red RN (Pigment Red 166)

    Hermcol Red RN (Pigment Red 166)

    Hermcol Red RN offre sfumature rosse giallastre pulite.Hè largu in u scopu è in questu rispettu s'assumiglia à u pigmentu di condensazione di disazo un pocu più blu Pigment Red 144. U so principale area di applicazione, però, hè in plastica è in tintura di spin. .U pigmentu hè guasi cumpletamente veloce à u sanguinamentu in PVC plastificatu.

  • Hermcol Red HF3C (Pigment Red 176)

    Hermcol Red HF3C (Pigment Red 176)

    Hermcol Red HF3C hè un rossu trasparente, luminoso, blu scuru cù boni proprietà di solidità generale.Hè adupratu per diverse applicazioni plastiche cumprese a colorazione di PVC (bone proprietà di migrazione), rivestimentu di cavi è pelle sintetica, poliolefine, polistirene, PC è per l'usu in a tintura in polipropilene per fibre di tappeti è altri tessili grossi.

  • Hermcol Red F3RK (Pigment Red 170)

    Hermcol Red F3RK (Pigment Red 170)

    Hermcol Red F3RK hè un naphthol rossu assai luminoso è giallu cù assai bona resistenza à a luce, opacità, proprietà di flussu è resistenza chimica.Hermcol Red F3RK hè largamente utilizatu per pitture industriali di alta qualità, implementà smalti, attrezzature agricule è applicazioni di rivestimenti in polvere.

  • Hermcol Red BRN (Pigment Red 144)

    Hermcol Red BRN (Pigment Red 144)

    Hermcol Red BRN hè un pigmentu rossu mediu à ligeramente bluastru, chì prubabilmente regna supremu in a so classe.Hè largu in u scopu è hè principalmente utilizatu per culori plastichi, cumprese i prudutti di tintura di spin.I tipi di pigmenti aciculari dispunibuli in u cumerciu sò assai diffirenti in quantu à a dimensione di particella, dimustrendu per quessa una gamma di proprietà coloristiche.

  • Hermcol Red 3885 (Pigment Red 179)

    Hermcol Red 3885 (Pigment Red 179)

    Hermcol Red 3885, un compostu dimethylperylimide, hè probabilmente u membru più significativu di a so classa.U pigmentu hè principarmenti utilizatu in rivestimenti industriali, in particulare per finiture di l'automobile originale (OEM) di alta qualità è rifiniture di l'automobile.

  • Hermcol Red 2030 (Pigment Red 254)

    Hermcol Red 2030 (Pigment Red 254)

    Hermcol Red 2030, chì hè statu introduttu in u mercatu cum'è u primu rappresentante di i pigmenti DPP, mostra boni proprietà di coloristicu è di solidità è hà sviluppatu in pocu tempu in un pigmentu largamente utilizatu per i vernici industriali, soprattuttu in finiture originali di l'automobile è di l'automobile. rifiniture.

  • Hermcol Yellow 0962 (Pigment Yellow 138)

    Hermcol Yellow 0962 (Pigment Yellow 138)

    Hermcol Yellow 0962 hè un pigmentu giallu di Quiophthalone verde cù una solidità di a luce estremamente bona è una solidità di u clima, è ancu una bona resistenza à u calore è à i solventi.Hermcol Yellow 0962 hè un pigmentu standard di l'industria giallu cù a maiò parte di l'ombra verde è cun un bonu putere di ocultazione.

12Next>>> Pagina 1/2