• head_banner_01

Hermcol Yellow 0961P (Pigment Yellow 138)

Hermcol Yellow 0961P hè un pigmentu giallu di Quiophthalone verde cù una solidità di a luce estremamente bona è una solidità di u clima, è ancu una bona resistenza à u calore è à i solventi.Hermcol Yellow 0961P hè un pigmentu standard di l'industria giallu cù a maiò parte di l'ombra verde è cun un bonu putere di ocultazione.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

Nome di u produttu Hermcol Yellow 0961P (PY 138)
CI No Pigmentu Giallu 138
CAS No 30125-47-4
EINECS No. 250-063-5
Formula Molecular C26H6Cl8N2O4
Classe di pigmenti Quinoftalone

Features

Hermcol Yellow 0961P hè un pigmentu giallu di Quiophthalone verde cù una solidità di a luce estremamente bona è una solidità di u clima, è ancu una bona resistenza à u calore è à i solventi.Hermcol Yellow 0961P hè un pigmentu standard di l'industria giallu cù a maiò parte di l'ombra verde è cun un bonu putere di ocultazione.E so sfumature piene mostranu una solidità di u clima eccellente, ma diminuite rapidamente in i tinti fatti aghjunghjendu TiO2.1/3 campioni HDPE (1% TiO2) sò formulati à ca.0,2% pigmentu.Tali sistemi sò stabili di u calore finu à 290 ° C.Hermcol Yellow 0961P hè conforme à a FDA.

Applicazione

Hermcol Yellow 0961P hè principarmenti utilizatu in pitture decorative à base d'acqua, pitture decorative à base di solventi, pitture industriali, rivestimenti in polvere, rivestimenti automobilistici, rivestimenti in bobina, stampe tessili, inchiostri da stampa, plastica, gomma.

Pacchettu

25kgs o 20kgs per saccu di carta / tamburu / cartone.

* Imballaggio persunalizatu dispunibule nantu à dumanda.

QC è Certificazione

1.U nostru laboratoriu di R & D dispone di l'equipaggiu cum'è Mini Reactors with Stirrers, Pilot Reverse Osmosis System and Drying Units, facendu a nostra tecnica in capu.Avemu un sistema QC standard chì risponde à i standard è i requisiti di l'UE.

2. Cù u certificatu di sistema di gestione di a qualità ISO9001 è u certificatu di u sistema di gestione ambientale di ISO14001, a nostra sucietà ùn solu ùn aderisce micca à u strettu sistema di cuntrollu di qualità secondu u standard internaziunale, ma si concentra ancu in a prutezzione di l'ambiente è à prumove u sviluppu sustenibile di sè stessu. è a sucetà.

3.I nostri prudutti rispondenu à i stretti requisiti obligatorii di REACH, FDA, EU's AP(89)1 &/o EN71 Part III.

Specificazione

Proprietà fisiche è chimiche:

ITEM

Specificazione

Apparizione

Polvere d'aranciu

valore PH

6.0-8.0

Forza (%)

100 ± 5

Assorbimentu d'oliu (g/100g)

30-40

Resistenza à l'alcohol

5

Resistenza à l'acidu

5

Resistenza à l'alkali

5

Resistenza à a luce

7

Stabilità à u calore (℃)

260

 

FAQ

Q: Chì sò e dispersioni di pigmenti?

A: I dispersioni di pigmenti sò pigmenti secchi dispersi in materiale liquidu chì sò stabilizzati cù resine o surfactants / additivi per minimizzà a reagglomerazione, un fenomenu induve i pigmenti tornanu inseme per furmà "lumps".Puderanu cuntene acqua, solvente, o basatu nantu à una resina chì hè liquidu à a temperatura di l'ambienti.I dispersioni di pigmentu sò spessu cuncentrazioni di pigmentu relativamente elevate è sò usati in quantità additivi per impartisce culore in una larga varietà di prudutti.U terminu "dispersioni di pigmenti" hè spessu usatu sinonimu di coloranti, concentrati di culore è preparazione di pigmenti.

Q: U vostru pigmentu hè ecologicu?

A: L'impattu ambientale di u pigmentu varieghja.In generale, l'industria si move versu i prudutti chì anu un impattu più chjucu nantu à l'ambiente è a salute di i cunsumatori.Tuttavia, micca tutti i prudutti currispondenu à sta descrizzione.

A designazione di un pigmentu organicu cum'è "ecologicu" hè tipicamente ligata à a presenza di una classa di composti chjamati VOC.Cumposti organici volatili (VOC) hè un termu largu chì include cumposti chì sò cunnisciuti per esse dannosi è quelli chì ùn sò tradizionalmente pensati cum'è dannosi.I nostri pigmenti organici sò amichevuli di l'ambiente perchè cuntene bassi livelli di VOC.

Q: Chì hè a diffarenza trà un pigmentu è un tintu?

A: I pigmenti è i tinti sò usati per culurite diverse materiali, ma u modu in quale si facenu hè assai, assai sfarente.Hè tuttu da fà cù a solubilità - a tendenza à dissolve in un liquidu, in particulare acqua.i tinti sò usi in l'industria tessili è carta.A pelle è u legnu sò ancu generalmente tinti.Cum'è a cera, l'olii lubrificanti, i lucidature è a benzina.L'alimentu hè spessu culuratu cù coloranti naturali - o tinti sintetici chì sò stati appruvati com'è sicuru per u cunsumu umanu.Pigmenti, invece, sò generalmente prudutti di gomma, plastica è resina.

Q: Chì ghjè u cuntrollu di qualità di Hermata?

A: U cuntrollu di qualità hè una parte essenziale.Assicura chì i prudutti cusmetichi seranu di qualità consistente adattatu à u so usu destinatu.

1) Un sistema di cuntrollu di qualità deve esse stabilitu per assicurà chì i prudutti cuntenenu i materiali curretti di qualità è quantità specificate è sò fabbricati in cundizioni adeguate secondu e prucedure operative standard.

2) U cuntrollu di qualità implica u campionamentu, l'ispezione è a prova di i materiali di partenza, in prucessu, intermedi, in massa è prudutti finiti.Include ancu induve applicabile, prugrammi di surviglianza ambientale, rivisione di documentazione di batch, prugramma di conservazione di campioni, studii di stabilità è mantene e specificazioni currette di materiali è prudutti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi