• head_banner_01

L'annunziu di u novu situ di produzzione di pigmenti di Hermeta Chem

Hermeta Chem hà investitu in a custruzzione di un situ di produzzione cumplettamente novu à l'iniziu di u 2021, chì avarà una pruduzzione annuale di 1000 mt di Crude Violet 23, 800 mt Powder Pigment Violet 23, 1500 mt di Pigmenti Azo & HPP è alcuni intermedii di pigmenti.

Stu novu situ di pruduzzione rispetterà tutte e strette legislazioni ambientali di a produzzione pulita è cù l'aspettattivi di sustenibilità in u mercatu in constante cambiante è crescente.

Cù stu novu investimentu di circa 30 milioni di USD, Hermeta Chem cunfirma u so impegnu à u mercatu di Pigmenti Biologichi cum'è un partner sustenibile à longu andà per i nostri clienti cù una pruposta di valore di alta qualità.

U 20 di ferraghju 2021, a cerimonia di fundazione per a fabbrica di JV Hermeta Daqing Jinxiang New Material Technology Co.,Ltd.U prughjettu di a Fase I hè statu tenutu in a Zona Industriale di Hongwei, District High-Tech, Daqing City, Pruvincia di Heilongjiang.

A fine di u prugettu in 2022 serà di grande impurtanza in u sustegnu di Hermeta Chem Responsible Care Initiative.L'espansione cuntribuisce ancu à una suluzione per a crescente dumanda glubale di coloranti è pigmenti di alta qualità è di alta qualità.Inoltre, stu sviluppu aumenterà ancu in u locu e prospettive d'impieghi per centinaie di persone, prumove attivamente a prosperità ecunomica è a crescita di a Zona Industriale Hongwei in a cità di Daqing.

A nova facilità di joint-venture cuntene avanzamenti significativi in ​​tecniche di produzzione favurevuli à l'ambiente, chì stimulerà una migliione generale in "pratichi puliti" in l'industria di a produzzione di pigmenti.Questu darà supportu à i nostri clienti in a prumuzione di i so prudutti à i mercati di l'utilizatori finali per migliurà ambientale in linea cù e pratiche di Governanza Ambientale Globale Emergente è a sustenibilità.

In più di u so impegnu à a prutezzione di l'ambiente, Hermeta Chem avarà l'avvanzi tecnichi chì emananu da u novu situ, postu chì cuntinueghja à sforzà di spinghje i limiti per esse u fornitore sceltu di pigmenti organici in u mondu.

2


Tempu di Postu: Feb-16-2022